Angre- og returrett
RETNINGSLINJER FOR ANGRERETT
Retur:
Vi ønsker at våre kunder skal være 100% fornøyd med varene som mottas. Skal det være tilfelle at varen ikke tilfredsstiller dine behov, fyller du ut vårt returskjema som følger med varen. Vi forholder oss til angrerettloven, og varen må derfor være tilbake i butikken senest 14 dager etter at du mottok varen. Varen må være i samme stand som da du mottok den. Varen må være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes i retur i sin originale emballasje.
Returen din melder du her.
Slik returnerer du en vare:
Du har etter angrerettsloven alltid full angrerett i 14 dager. Angrefristen utløper 14 dager etter varen er mottatt. Ønsker du å benytte deg av angreretten må varen leveres tilbake i samme stand, som da du mottok varen og med alle prislapper og merker intakt.
Slik returnerer du per post:
Meld returen via e-post til office@milana.no og bruk returetikketen som følger med i esken. Heretter pakker du varen godt inn, helst i originalemballasje. Returetiketten festes godt på pakken og leveres på nærmeste postkontor (bring). Dersom du benytter returetiketten som medfølger i pakken, fratrekkes returomkostninger på 75kr fra din refusjon.
Du kan også velge å returnere på egen hånd, men det er uansett du som kunde som selv bærer de direkte kostnadene ved å returnere varene.
Retur adresse:
Nordic-Cosmetics AS
Mangerøyvegen 24
5936 Manger
+47 463 49 100
office@milana.no
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.
OBS: Vi dekker returfrakten dersom du kun bytter størrelse innenfor samme produkt som du allerede har kjøpt. Ønsker du en helt annen vare blir dette en ny ordre og returfrakten må dekkes av deg som kunde.